tisdag 25 januari 2011

Har gått ner!

Säger som igår. Oj vilken dag. Jag har kännt mig helt off på jobbet idag. Gårdagen satte tydliga spår på fler än bara mig idag. Vi tre tjejer som jobbar i hop har alla varit dämpade idag. Så idag har det varit ganska lungt om man jämför med i går. Men mot i vanliga fall har det varit fortsatt hög tempo.

Nu har jag skrivit klart om jobbet.
Vägde mig i morse för skoj skull. Jag har gåtr ner lite till. Jippi.
Jag har gått ner 2kg sen den 15/1 det tycker jag är bra. Det är ju bara den senaste veckan som jag verkligen har kämpat. Ser fram emot den verkliga vägningen på söndag för att se hur det har gått denna veckan. Jag hoppas att jag har gått ner ett kilo till tills dess. Men tror inte att jag vågar hoppas på riktigt så bra resultat.

Klarade även mitt stegmål idag. Tog mig en liten promenad när jag kom hem från jobbet. Var ute i ca en halvtimme. Hur skönt som helst. Sen när jag kom hem så lagade jag till mig en god köttbit. Till den åt jag en halv avokado, lite fetaost och bearessås. Hur gott som helst.

Efter att jag duschat gick jag upp till grannen en stund. Vi spelade lite kort och hade det trevligt. Men sen blev det jobbigt. Dom plockade fram för kvällsmat. Limpa med sylt och oboy. Gud vad jag blev sugen. Det såg så gott ut. Men jag stog emot. Så nu känner jag mig super duktig.

Nu ska jag sova och hoppas på att lingonveckan helt mystiskt har tagit slut i morgon när jag vaknar. Tror ju inte att jag kan ha sådan tur. Utan jag får nog vara inställd på ytterliggare en dag av nedstämdhet.

Hat Gött BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar