söndag 23 januari 2011

Nu är jag tillbaka

Nu är jag tillbaka på min smalblogg. Om det är någon kvar som följer denna ganska döda blogg så är jag nu tillbaka.

Jag valde att sluta att blogga för att jag, om jag uttrycka mig milt, blev dum i huvet.

Men nu är jag tillbaka. 113 kg stog vågen på i morse. För tjock men är inte helt missnöjd. För några månader sedan var den uppe på hela 117.5kg.

Istället för att svälta mig som jag gjorde sist som jag bloggade här så sattsar jag denna gången på lite GI mat, samt att jag nu mer inte äter socker. Från och med i dag så sattsar jag på att avstå kolhytrater. Mitt mål är att äta max 40g om dagen under några vekor framåt.

Idag har det i alla fall gått kanon.BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv en kommentar